Härligt

Vad skönt det var att gå på massagen idag,,verkligen..
Min höger arm har ju varit knepig nu nån vecka,
som bort domnad och det är så otäck känsla,det är som mjölksyra hela tiden och den är alledels 'död'..
Men massören masserade och mjukade upp massa,så hoppas det går över..
Jag är extra glad nu för jag har fått en tid hos en sjukgymnast som är väldigt svår att få och hon är väldigt uppbokad..Så ska vi gå igenom mina nack problem och försöka få bort dom..
Så det är jag GLAD för..Längtar redan dit :-) Hoppas hon kan hjälpa mig..
Man blir ju på dåligt humör och får dåligt tålamod när man ständigt har värk..

Blev så chockad när det regnade ute när jag kom ut till bilen..
Det var längesen!!
Inte för att jag saknat det men det kändes bara så konstigt..
Men det är ju bra för växtligheten :-)


TRÖTT efter ha legat med värme efteråt,vilket är skönt som tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback