Happy kväll

Efter en lugn och trevlig kväll på landet med jobbet,
lyckades jag komma hem i tid till mitt program ,Desperate housewifes kl 21,blev så glad med två timmar härlig tv :-)
Sen har jag mest slöat i soffan,men är så trött så jag ska snart sova, ligger redan klar i säng med datorn i knät
(stor favorit på kvällen) så det är bara att släcka lampan ;-)
Imorrn blir det ledigt och då ska jag göra lite sånt som jag ej hunnit med pga påsk osv..
Hoppas man får sova i natt så Alicia slipper sin torr/ret hosta..Det är så jobbigt för oss alla att vara uppe på nättrena med henne,och framförallt för henne själv.Lilla snuttan..
Ska bli härligt med en heldag med barnen imorgon..
Ni värmer mitt hjärta så gullegryn..

GODNATT ALLA & SOV SÖTT

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas den välförtjänta ledigheten blir skön.. och att lillstumpan blivit av med sin hosta.., Ha en toppen dag mina 3 små flickor... många kramar O pussar till er...../ mamma och mormor..

2009-04-15 @ 04:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback