Grillkväll

Hemma igen efter en god grill kväll hos mina svärföräldrar,det var fullt hus med alla vuxna och barn,så fullt så jag glömde o ta kort ;-) Men vi åt god mat och åt nästan för mkt ..
Alicia var såå nyfiken hela tiden på lilla filip,hon tror nog att han är en levande docka hihi..
Izabelle och felicia lekte som vanligt och lilla simon och alicia,dom är så söta..
Sedan gick vi hemåt och stoppade in barnen i badet..och dom var så trötta..Så nu ligger alicia och sover och izabelle ska strax in i sängen hon med..Jag känner mig trött och det ska bli så skönt med sovmorgon.

Men först ska vi se på AUSTRALIA,har velat se den länge nu,
men det har inte blivit av att vi sett den..


HAPPY SUNDAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback