God morgon tisdag

Idag är det tisdag och jag har precis lämnat barnen på dagis..Det blev en skön morgon då vi alla fick sovmorgon..
Vi tog det lugnt och gjorde oss ordning,pappa o diva åkte till jobbet och vi tjejer var hemma lite till innan det var dags för dagis.Jag ska åka o se om det går o byta min nya skötväska till annan färg i affären här i stan,men finns det ej så ska jag ha kvar den ändå..Det var just färgen som inte föll mig helt hundra i smaken,men den är ju fräck,så jag får se :-)

Sedan är det dags för att åka o jobba..Hoppas jag hinner hem till 21.00 då börjar mitt favorit program och dessutom är det två avsnitt denna tisdag,pga ishockeyn förra veckan *lycka*
Nu ska jag vika tvätt och sätta fart med det jag ska göra innan jobbet.

KRAM

Kommentarer
Postat av: rosi

ja,.. jippi. 2 timmar med den favorit tv program. jag ska oxå jobbar ikväll å hoppas hinner kom hem förre kl 21.. ha så bra dag.. kram kram

2009-04-14 @ 12:43:11
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback