Fullmatad dag


Mammas solstråle..

Idag har vi tjejer haft det mkt o göra,,jag var först hos sjukgymnasten som var jätte bra,så jag ska börja gå där nu ett tag så får vi se om hon kan hjälpa mig,kombinerat med träning på deras gym..Det behövs verkligen :-)

Sen åkte vi ut till 'rått affären' som izabelle säger (kavat butiken) och köpte vår skor...Har ej hunnit fota dem än men ska göra det så ni får se,jätte fina!! Sen var det dax att jaga vår dagis jacka åt izabelle..Vill ju inte ha pop jackan där precis..Det var inte de lättase o hitta nån minsann,,slut överallt,men till sist hittade vi en söt på kappahl..hon tyckte mkt om den o den verkar skön o mjuk..
Har kört nya vagnen rätt mkt idag o den har helt klart klarat av 'kläd-affär-testet' för gud va smidigt de gick ibland trånga affärer,,super!!
Då var bara handling hem kvar,,puh..
Väl hemma gjorde vi en god men sen middag,,men det gör ju inte så mkt för vi har lite sovmorgon imorgon me..
Jag jobbar kväll.

Så gissa om man är trött nu ;-) Men det blev mkt gjort den här dan iallafall..
Imorrn innan jobbet ska jag ta itu med lite viktiga saker inom väggarna här hemma också :)

 
Stora damen äter glass och väntar på hissen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback