Åt ute

Efter den långa vandringen så hämtade vi upp min syster Emma och åkte och åt mat vid svampens gatukök,vi satt ute i solen och njöt.det var så gott och alla åt mycket..Det var verkligen trevligt..

 
Här sitter ett hungrigt tjej gäng och väntar på maten!!

Efter maten åkte vi och handlade lite mat med mormor och sedan körde vi hem henne och åkte vidare hem till oss.
Jag och min älskade syster har suttit i timmar och pratat och druckit the..Verkligen roligt med sånna här kvällar..
Men nu är klockan mycket och jag känner mig riktigt trött faktiskt..Så jag ska ta o blåsa ut alla ljus och hoppa i säng.Imorrn väntar mer roligt :-)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

alltid roligt med dig syster, älskar dig<3

2009-04-20 @ 23:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback