Välkommen Juni, men vart är värmen och solen?


Halloj på er.. Har ni frusit ihjäl?
Det trodde jag att jag skulle göra imorse. Fy fasen vad kallt det var.
+6 grader och det är 1 juni idag!! Katastrof!
Dessutom rått och spöregn.
Jag försov mig och bara drog på mig nåt o åkte,
väl ute insåg jag ju att det var helt tokigt o fick sen frysa hela dan =(
Nog om det, bilden är väl fin? Den är på en tårta vi fick igår från våran sköterska som ska gå på semester.
Hon är så gullig mot oss och bjudet ofta på gottis.
Nu blev det en tårta med hallon och vit choklad. Super super god!!
Efter jobbet blev det lite snabb städning här och sen for vi till djuraffärer o shoppade halsband
till valparna. Det fick bli lite olika så man kan testa och se stl osv.
Bilder kommer på det..Även stå bilder på våra sötisar.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback