Fredag den 13e..



FREDAG DEN 13e.
Nu har denna oturs dag nått sitt slut. Men jag har inte haft nån otur *peppar peppar*..
Har fixat åt hundarna, åkt o klippt deras klor, köpt en super bra valphage,
och sen jobbat kväll med bästa tjejerna.
Så nee jag har haft det bra =D

Nu ligger man nybadad i soffan o undrar varför man inte bara går o lägger sig *fniss*, konstigt hur man verkligen väntar på klockan ibland..Är man trött så är man, tycker jag..Men men..
Nu ska jag ha semester i helgen, fast det annars är min jobb helg.
Detta pga att Chloe ska föda, så det är nu laddat hemma med de mesta som behövs, och
sen är det bara att vänta..
Imorrn blir det även kalas hos syrran, om nu allt är lugnt på hund fronten.
Hoppas ni haft en bra dag trots datumet?

SOV GOTT.


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Ja det är underbart med campinglivet även fast jag älskar storstadslivet så är det skönt och avkopplande och dessutom , våra älskade Chihuahuor får springa fritt i sin inhängnad och njuter av friheten ..:)

2012-04-14 @ 10:20:01
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback