Bus

Nu har jag jobbat idag o det har gått bra.
Har dock sträckt min ena hälsena så har haft
lite bökigt o gå, men men det går över ;-)

När jag kom hem så har jag haft lite mys stund
med vovvarna.Gud vad dom leker och kommer bra
överens.Diva är så OTROLIGT bra psykiskt som
älskar valpar och är så försiktig o leker fint,tvättar
och uppfostrar! Jag tror/vet att hon kommer bli en super
bra mamma den dagen hon får egna bebbar;-)
Chloé har verkligen anpassat sig bra här nu och
är vild och far runt överallt.Inte en lugn stund!
Vi potttränar inne och går ut nån gång per dag bara.
Dom får ju så lätt urinvägsinfektion dessa små, så
köper man en valp på vintern i den här stoleken får
man vara försiktig!!


Potträning, som inte är så populärt ;-)


Bus med "storasyster Diva"


Sötnosen


Nu kommer snart pappa hem med barnen så ska vi laga middag.
Imorrn är jag ledig,jippie!

Kommentarer
Postat av: mamma

ohh vad gulliga dom är.......

2010-02-18 @ 16:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback