Vilken dag!

Efter att ha sprungit halsen av mig på ridskolan
(flås,flås.. för stackars mammor utan kondis ;-)
åkte vi in på Ica, sen hem och skyndade mig göra middag ,
innan föräldra mötet började..
Tajt med tid men med andan i halsen hann vi även dit ,allt går om man vill!!
Barnen var hos farmor och farfar under tiden,
Det är SÅ HÄRLIGT att ha dom så nära och som dom ställer upp!! *Lycka*!

Föräldramötet gick bra och alla fick rita en teckning till sina barn på
familjen..
Gissa om alla skrattade åt sina 'streckgubbar'?
Det var inte lätt att rita vår familj på ett vitt papper må ni tro hoho...
Hundarna såg ut som katter ;-)

Klockan blev snabbt 20,00 och mötet var slut ,vi ilade in och plockade upp flickorna,
eller iallafall en ,vår stora dam ville sova över hos farmor..
Det fick hon eftersom hon är ledig imorn.

Alicia är så rolig,när jag höll på o ta på vantarna så hörde jag henne plötsligt börja räkna!!!
En,två,tre,fyra fem...Så blev det tyst.. Åtta,nio!!
Haha, åh jag bara skrattade!!
Min lilla gumma,vad DUKTIG hon var!!
Helt chockad blev jag! och oerhört stolt förståss ;-)


Vid nattningen ikväll...


Nu sover hon sött i sin säng och jag tuggar chips och tittar på Desperate Housewifes!
SÅ spännande nu!!
Snart blir det sovdax,imorrn är det sovmorgon och ledig dag,jippie!!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback