Tisdag..

Idag har jag jobbat,hämtat izabelle på dagis o åkt till
ridskolan.Hon var så duktig idag också,min stumpa.
Hon rider en ponny som är så söt,Figaro,och han passar henne
som handen i handsken!Lugn och fint tempo,så jag kan
låta henne rida utan att jag håller,nu har jag börjat stå mer i
mitten och hon rider 'själv'.
Gissa om hon är stolt över sig själv?!

Efteråt har vi lagat mat och sedan myst framför barnprogram.
Dom la sig tidigt idag,tror dom behöver det.


Nu sitter jag med hårfärg i håret och hoppas på ett fint
resultat :-) Jag gör inget stort, bara fixar till utväxten!!
Hoppas hinna klart med det och ett hett bad
innan Desperate housewifes som börjar snart!
Det går om man vill :-)

Njut kvällen,det är du värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback