Utmaning

Ska försöka svara på utmaningens frågor :-)

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Hm,ja det är nog ansiktet

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

I nåt varmt land där det är fred

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Oj,ja mycket saker ;-)

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Oj,det finns många bra :)

5. Prenumererar du på någon tidning?
Nej


6. Vad fick dig att börja blogga?

Min moster började och smittade av sig (skratt)

7. Har du några stora planer detta nya år?

Försöka börja träna lite,så man kan gå ner de sista 'bebis kilona' och få en starkare kropp ;-)
Hoppas kunna få ett nytt jobb.

8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Jag köper det jag ska ha,är värdelös på o baka

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Till Rädda barnen


10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Häst och hund

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Till förr i tiden då man levde med bondgård ,körde häst o vagn,och alla tjejer hade fina klänningar,och det inte fanns några kriminella och andra förbrytare.

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Oj det finns nog mkt saker är jag rädd för

13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Fysik o matte

14. Har du några inplanerade resor det här året?

Nej inte än,men vi hoppas kunna åka i sommar nånstans iallafall

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)
Badar hellre på kvällen än duschar på morgonen
Är egentligen mörk hårig
Har bott med min sambo i 9år :-)


16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Nej, har tittat in nån gång

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?
Det beror på,märke betyder ofta bättre kvalite..Barnen köper jag gärna märkes kläder till,dels för det är lite kul o sen för att det håller bättre,,men handlar oxå på andra butiker,,till mig själv är det inte så noga med klädes märken överlag men visst blir det ett o annat,därimot smink,parfym,ridprylar m.m. så blir det mest märkes saker,för att dom är bättre helt enkelt ;-)


18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

sambo i 9år, förlovad i 7 år

19. Svär du ofta?

Varje dag då o då blir det väl nåt litet ord men inte mycket..

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Stallet, hemma, eller på shopping center ;-)


Kommentarer
Postat av: Moster rosi

;-) puss på dej :-D

2009-01-31 @ 18:02:45
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: ja

bra blogg

2009-02-03 @ 16:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback